Video

Preduzetništvo-Marketing 

Pokretanje posla 2

Pokretanje posla 1

XI FORUM

 X FORUM

 X FORUM DODELA PRIZNANJA

IX FORUM DEO 1

IX FORUM DEO 2 

Knjiga utisaka 

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

 TERME ČATEŽ 

KONFERENCIJA O BEZBEDNOSTI 

VISOKI STANDARDI BEZBEDNOSTI 

http://youtu.be/3MVYMAIz0Xs

 

 

II PROLEĆNI SUSRET MENADŽERA

HOTELSKIH DOMAĆINSTAVA 2013

 http://www.youtube.com/watch?v=DgEyNhANjvM\

 

 III PROLEĆNI SUSRET MENADŽERA  

HOTELSKIH DOMAĆINSTAVA


III PROLEČNI SUSRET MENADŽERA 

HOTELSKIH DOMAĆINSTAVA

XII FORUM MENADŽERA HOTELA

& HOTELSKIH DOMAĆINSTAVA

 

 


Forumi i seminari

Galerija slika

slika_link

PONUDA UMETNIČKIH SLIKA ZA OPREMANJE VAŠIH OBJEKATA

UČINITE SVOJIM GOSTIMA PRIJATNIJI BORAVAK 

Prijatelji

Baner
Baner
GARDEN PROFESSIONAL
Baner
Uredjenje i održavanje zelenih površina. Opremanje prostora biljkama i njihovo održavanje. Dekoracije svečanosti - poslovni skupovi, venčanja, novogodišnje i druge proslave...
Baner

Designed by:

Recepcija-koricaPRVA KNJIGA U IZDANJU NAŠE AGENCIJE

“ŠTA JE TO RECEPCIJA”

Na veliku radost naših klijenata,objavljena je knjiga namenjena budućim

hotelijerima, studentima, ali i zaposlenima u hotelijerstvu na poslovima

recepcije: „ŠTA JE TO RECEPCIJA”,

a evo i nekih komentara na sadržaj knjige.

 

 

 

Recenzija

Knjiga vrhunskog stručnjaka u hotelijerstvu, Radomira Samčevića, sadrži štivo zabavnog
karaktera u kojoj se čitaoci mogu upoznati sa osnovama recepcijskog poslovanja.
Namenjena je, ne samo onima koji se već dugo bave hotelijerstvom, već i studentima, kao
i onima koji bi želeli da postanu deo hotelske industrije, a nemaju nikakvog iskustva u tome.
Autor nastoji da približi knjigu čitaocima kroz istinite i komične primere sa kojima se tokom svoje
dugogodišnje karijere susretao i čini je knjigom koja se čita u jednom dahu.


Preporučujem je svima koji imaju ikakvih dodirnih tačaka sa hotelijerstvom, bilo da su
to ljudi sa dugogodišnjim iskustvom u ovom poslu, jer i oni mogu nešto novo naučiti i prepoznati
greške u svom radu; zatim, preporučujem studentima hotelijerstva koji iako stiču osnovna znanja
o ovoj oblasti kroz teoriju, iz ove knjige mogu saznati šta ih čeka u praksi; a takođe preporučujem
i ljudima koji često putuju i borave u hotelima, jer u ovoj knjizi mogu da saznaju nešto više o
hotelijerstvu i zavire sa druge strane recepcijskog pulta.
Ova knjiga će svakako svojim odgovorima samo pobuditi nova pitanja, a samim tim i
potrebu za pisanjem nove knjige i kao takva, navesti čitaoca da svakim novim čitanjem obogaćuje
saznanja iz ove oblasti....

Jelena Uzunović
Diplomirani strukovni menadžer hotelijerstva


Napokon smo dobili knjigu o recepcijskom poslovanju koja

objašnjava poslovanje recepcije iz praktičnog ugla. Dragocena
su viđenja autora koji ima višedecenijsko iskustvo u radu, ali i u
rukovođenju nekim od najekskluzivnijih hotela u Srbiji. Nakon
bezbroj obuka koje je obavio, kako sa menadžmentom tako i sa
zaposlenima, iznosi najzanimljivije i najpraktičnije činjenice koje su
od velike pomoći u svakodnevnom radu recepcije.

Sve u knjizi je objašnjeno na veoma jednostavan i razumljiv način, uz
neizostavno povlačenje paralela i davanje primera iz svakodnevnog
života. Knjiga može služiti i kao svojevrstan priručnik šefovima
recepcije ili onima koji će to tek postati, jer je u njoj objašnjeno i kako
se formiraju smene, koliko je zaposlenih potrebno kako bi proces
rada tekao neometano i na koji način raditi obuke zaposlenih. Dat
je i primer sistematizacije radnih mesta, ali i pravila, standardi i
procedure rada koje su neizostavni deo savremenog hotelijerstva.

Toplo preporučujem knjigu svima onima koji žele da se bave
hotelijerstvom, kako bi stekli neophodna znanja i svima onima koji
već rade na recepcijama hotela kako bi se podsetili nekih stvari na
koje su prestali da obraćaju pažnju ili su ih zaboravili. Posebno je
preporučujem menadžmentima hotela jer im ova knjiga može dati
ideju kako da recepciju organizuju na pravi način, ali i da ih podseti
da je recepcija mozak hotela. Jer, ako recepcija ne funkcioniše na
zadovoljavajućem nivou, gotovo je nemoguće da ostale službe
obavljaju svoje zadatke na pravi način i da nivo usluge bude visok.

Ipak, postoji jedna stvar u kojoj se ne slažem sa autorom: čak i
ukoliko ne zadovoljavate sve kriterijume iz uvoda, nemojte poslušati
njegov savet i nastavite sa čitanjem knjige. Jer, ako postoji nešto što
u vama može probuditi ljubav prema hotelijerstvu, ambiciju i želju za
učenjem, to je definitivno ova knjiga.

Front Office Manager
Hotel Slavija Lux ****, i
Hotel Slavija **

Srđan Jovanović



Pred stručnom javnošću je napokon jedan koristan, praktičan i interesantan tekst o poslovanju
hotelske recepcije iz pera praktičara. Autor je svoje bogato iskustvo iz hotelijerske prakse
pretočio u ovu knjigu, s pravom dajući recepciji ključni značaj za uspešnost hotelskog
poslovanja. Zahvaljujući jednostavnom, jasnom i razumljivom stilu tekst je dostupan svim
zaineresovanim čitaocima – početnicima, hotelijerima sa iskustvom, ali i studentima. Ne
pretendujući da napiše udžbenik, autor je napisao praktikum o radu hotelske recepcije u koji je
ugradio svoje znanje i praktično iskustvo. Ova knjiga je rezultat autorove spoznaje da u našoj
zemlji ima objekata u kojima menadžeri još uvek nemaju sasvim jasnu predstavu o kjučnoj
poziciji recepcije u organizacionoj strukturi hotela. Zbog toga se u ovoj knjizi mogu naći delovi
koji se za neke čitaoce „podrazumevaju“, kao što su na primer detaljni popisi poslova, ili predlozi
o radnoj odeći zaposlenih na recepciji. Međutim, rukovođen pravilom da se u savremenom i
uspešnom hotelskom poslovanju „ništa ne podrazumeva“, koje je toliko puta potvrđeno u praksi,
pa i u praksi hotelskog konsaltinga kojim se autor godinama uspešno bavi, on u tekstu opravdano
insistira na definisanju standarda poslovanja recepcije, ali i na njihovoj doslednoj primeni.

Kroz tekst provejava posvećenost autora poslu kojim se bavi, kao o i njegova misija da i na ovaj
način pruži svoj doprinos razvoju hotelijerstva u Srbiji. Nema sumnje da će se ova knjiga čitati i
da će hotelijeri u njoj pronaći puteve za unapređenje svog poslovanja.

Prof. dr Ljiljana Kosar





 

Posetioci

Imamo 8 gostiju na mreži

Prijatelji HT

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
MP International- ugovorni zastupnik i distributer firme Diversey u čijem sastavu se nalazi i proizvođač mašina i hemikalija za održavanje svih vrsta podnih površina TASKI obezbeđuje sredstva za održavanje higijene i usluge u institucionalnoj industriji za hotele, restorane, javne ustanove i servise za profesionalno čišćenje. Smederevska 8 Beograd Tel: 381 11 32 91 757
Baner
Opremanje sportskih objekata i hotela fitness, wellness i sportskom opremom kao i parketima od punog drveta.
Baner
Baner

pejkom

Baner
veštačka trava, atletske staze, mini golf, dečija igrališta, veštački led, plutajuće marine, sportski rekviziti

ab sport

Baner
projektovanje i opremanje enterijera - hotela, restorana, poslovnih prostora, stanova

visan

Baner
Društvo za ekološku i sanitarnu zaštitu "VISAN" d.o.o
Baner
POSLUJTE SA RUSIJOM
Baner
Oglasite se na tržištu Ruske Federacije -predstavite Vaše preduzeće -objavite Vašu ponudu ili potražnju -uspostavite nove poslovne kontakte
Termoenergetik plus d.o.o.
Baner
1. Baždarenje ventila sigurnosti 2. Etaloniranje manometara 3. Ispitivanje gasnih instalacija (gasnih rampi) 4. Ispitivanje posuda pod pritiskom 5. Servis za kotlarnicu 6. Servis gorionika 7. Terenski rad Sertifikat o akreditaciji labaratorije
Baner